راه شهدا را الگو گرفتن از  آنها ادامه دهیم

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است گفت: وصیت شهدا اکثرا تبعیت از فرامین ولی فقیه است از این رو باید و با الگو گرفتن از شهدا در این مسیر گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مدیر ستاد فهما خوزستان و تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر استان در قالب طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم با خانواده شهید «محمد فرجی» دیدار کردند.

 

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در این دیدار با اشاره به جوان و انقلابی بودن شهید «محمد فرجی» اظهار کرد: این شهید بزرگوار تربیت‌یافته مسجد بود و در همین راه نیز توانست به آرزوی خود که شهادت فی سبیل‌الله است، دست پیدا کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان افزود: شهرستان شوشتر از قدیم‌الایام عالم‌پرور و شهیدپرور بوده و شهدای این شهرستان تربیت‌یافتگان علمایی همچون آیات عظام جزایری، آل طیب و شیخ محمدتقی شوشتری و بیوت معظم این بزرگان هستند.

 

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگزان این شهرستان پس از شنیدن ندای امام راحل جهت اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل، لبیک‌گویان پا به عرصه جهاد و شهادت گذاشتند و جان خود را فدای ناموس و میهن اسلامی‌مان کردند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به انتظارات خانواده‌های معظم شهدا از مسئولان عنوان کرد: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و وصیت شهدا نیز اکثرا تبعیت از فرامین ولی فقیه است.

 

وی با بیان اینکه باید خانواده‌ها شهدا مورد تکریم و قدردانی قرار گیرند یاد آور شد: همچنین باید با الگو گرفتن از شهدا راه آنها را ادامه دهیم و در مسیر آرمان‌های شهدا گام برداریم.

 

در پایان این دیدار مدیر ستاد فهما خوزستان و مسئولان شهرستانی از خانواده شهید فرجی با اهدای لوح تقدیری قدردانی کردند.

 

کد خبر 980746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha