مجوز الکترونیکی ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری استان اصفهان در مرحله صدور قرار گرفت

حجت الاسلام نیستانی با بیان اینکه اولویت صدور مجوز الکترونیکی کانون های مساجد بر اساس امتیاز آنها در سامانه بچه های مسجد است، گفت: تا کنون تعداد ۱۰۰ مجوز الکترونیکی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در مرحله صدور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» در وبینار شبکه رابطان فهما که با حضور روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان برگزار شد، گفت: صدور مجوزهای جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس دستورالعمل های جدید برگرفته از اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت می پذیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان(فهما) اظهار داشت: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، سن حداقل 18 و حداکثر 50 سال برای مدیران کانون های مساجد و کسب امتیاز بالای 2 هزار برای کانون ها در سامانه بچه های مسجد از شرایط اولیه صدور مجوز است.

 

وی با تاکید بر اینکه کانونهایی که در سال گذشته از امتیاز لازم برخوردار نبوده اند، باید در سال جاری تلاش دوچندانی داشته باشند، افزود: کانون هایی که از امتیاز بیشتری برخودار بوده اند در اولویت صدور مجوزهای الکترونیک هستند اما همه کانون ها باید با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد، وضعیت امتیازات خود را نسبت به گذشته بهبود بخشند.

 

حجت الاسلام نیستانی در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و رویداد بین المللی «روح مقاومت» اشاره کرد و تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری با اجرای این طرح ها و ثبت آن در سامانه بچه های مسجد می توانند از امتیازات ویژه آن استفاده کنند.

 

گفتنی است بالغ بر یک هزار و 900 باب کانون فرهنگی هنری در جوار مساجد استان اصفهان فعالیت می کنند و استان اصفهان از این حیث در صدر کشور قرار دارد.

کد خبر 980763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha