آیین عزاداری روز اربعین در کانون «ابوالفضل العباس (ع)» برگزار می شود

پاریاو از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین (ع) در روز اربعین حسینی به همت کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» جهرم خبر داد.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و ایام عزاداری و سوگواری اربعین حسینی آیین سوگواری به همت کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)»، مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)»، مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم افزود: در این آیین با علاوه بر نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع)، «حسن زارع» استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی به سخنرانی می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین «احسان پاریاو» از ذاکران اهلبیت (ع) و عضو کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» در این آیین به مرثیه سرایی در رثای سید و سالار شهیدان می پردازد.

 

پاریاو با اشاره به زمان برگزاری این آیین سوگواری، خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنجشنبه 17 مهرماه، همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم واقع در خیابان «بهارستان»، کوچه جنب بانک ملت، برگزار می شود.

 

وی با قدردانی از عوامل برگزار کننده آیین سوگواری روز اربعین، از اعضای پایگاه مقاومت بسیج «والفجر» که برای برگزاری این برنامه، به یاری کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» شتافتند، تقدیر کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)»، مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم با تاکید بر لزوم به همراه داشتن ماسک برای شرکت در این آیین، خاطرنشان کرد: رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های اجتماعی برای حضور و شرکت در این مراسم الزامی است.

 

کد خبر 980776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha