تقدیر از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در حوزه روستا و عشایر

دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در حوزه فرهنگ و هنر روستا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، مشاور وزیر، رئیس ستاد فهمای کشور و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در حوزه فرهنگ و هنر روستا قدردانی کرد.

 

دکتر ارزانی با اهدای لوح تقدیر به حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از اقدامات این استان در برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامتان» روستا و عشایردر شهرستان دزفول، تاسیس کانون و کتابخانه‌های روستایی و عشایری در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، برگزاری مسابقات سراسری نماز دربخش روستایی شمال استان، فعالیت‌های گسترده کانون‌های روستایی در 2 مرز شلمچه و چزابه در ایام پیاده‌روی اربعین، اهدای کتاب و تجهیزات کتابخانه‌ای و ... قدردانی کرد.

 

در متن این لوح که از سوی دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شده، آمده  است:

 

«روستا و روستائیان از دیرباز تاکنون خاستگاه شکل‌گیری جوامع انسانی، مدنیت و تولید نیازهای اساسی، نقش بی‌بدیلی در روند زندگی بشر در تمامی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر داشته و دارد.

 

از این رو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کلیه  ماموریت‌های محوله و سطوح  سازمانی، سعی داشته اقدامات اثرگذاری را در جهت  تعالی و قوام فرهنگ و روستا و عشایر بردارد و این امر محقق نمی‌شود جز با همکاری یکایک  دست اندرکاران حوزه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

 

در این  مسیر  بر خود فرض می‌دانیم از تلاش‌های بی‌شائبه و ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در ارائه خدمات به جامعه روستایی و عشایری در سال‌های 97 و 98  تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

 

از خداوند متعال برای شما توفیق و سربلندی روزافزون خواستارم.»

 

کد خبر 980841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha