کارخانه های تولید نوار و لوله آبیاری در جیرفت آماده بهره برداری است 

مسلم مروجی فرد گفت: کارخانه های تولید نوار و لوله های آبیاری پلی اتیلن در جیرفت آماده بهره برداری است و این کارخانه ها در راستای توسعه صنایع کشاورزی، ایجاد اشتغال صنعتی و تولید لوازم مورد نیاز کشاورزی در منطقه به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، رئیس سازمان صمت جنوب کرمان امروز ۱۶ مهر از روند تکمیل ۲ کارخانه تولید نوار و لوله آبیاری پلی اتیلن در جیرفت بازدید کرد.

«مسلم مروجی فرد» در این بازدید، گفت: کارخانه های تولید نوار و لوله های آبیاری پلی اتیلن در جیرفت آماده بهره برداری است و این کارخانه ها در راستای توسعه صنایع کشاورزی، ایجاد اشتغال صنعتی، تولید لوازم مورد نیاز کشاورزی برای دستیابی آسان کشاورزان منطقه به این لوازم، با سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط ۲ سرمایه گذار جوان، در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت در حال راه اندازی هستند.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: کارخانه تولید نوار آبیاری قطره ای تولید کننده این محصول در جنوب کرمان است، این کارخانه با ظرفیت تولید سالیانه ۲۰۰ تن توسط یکی از سرمایه گذاران بومی منطقه و تحت نام شرکت امیران صنعت فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری انجام شده برای راه اندازی این کارخانه صنعتی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده و سرمایه گذار از تسهیلات دولتی به مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال نیز برای راه اندازی کارخانه تولید نوار آبیاری قطره ای استفاده کرده است.

 مروجی فرد تصریح کرد: این کارخانه هم اکنون برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در بازدید از کارخانه لوله آبیاری پلی اتیلن، بیان کرد: این کارخانه نیز به عنوان اولین واحد تولید کننده لوله تک جداره آب با قطر کمتر از ۲۵۰ میلی متر از پلی اتیلن در جنوب کرمان است که ظرفیت تولید ۲ هزار و ۹۰۰ تن لوله را در سال دارد.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری انجام شده در این کارخانه ۸۰ میلیارد ریال است که سرمایه گذار از تسهیلات ۳۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش نیز برای راه اندازی آن استفاده کرده است و این کارخانه نیز برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می کند.


شایان ذکر است؛ در روند بازدید از کارخانه های تولید نوار و لوله آبیاری پلی اتیلن معاون امور صنایع و تعدادی از کارشناسان این سازمان صمت جنوب کرمان، رئیس این سازمان را همراهی کردند.

کد خبر 980876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha