سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگ و هنر روستا و عشایر به عنوان استان برتر انتخاب شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: براساس فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد، سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگ و هنر روستا و عشایر به عنوان استان برتر انتخاب شد.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: براساس ارزیابی فعالیت های انجام شده استانها از سوی دبیرخانه فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیستان و بلوچستان در حوزه گسترش فرهنگ و هنر روستا و عشایر به عنوان استان برتر انتخاب شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: به همین منظور دکتر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر از مدیریت و همکاران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اهدای لوح تقدیر کرد.

 

 در ابتدای این لوح آمده است: روستا از دیرباز به عنوان خاستگاه شکل گیری جوامع انسانی، مدنیت و تولید نیازهای اساسی، نقشی بی بدیل در روند زندگی بشر در تمامی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر داشته و دارد.

 

در بخشی دیگر  این لوح ذکر شد: از این رو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کلیه ماموریت های محوله و سطوح سازمانی، سعی داشته اقدامات اثرگذار را در جهت تعالی و قوام  فرهنگ روستا و عشایر بر دارد و این امر محقق نمی باشد جز با همکاری یکایک دست اندرکاران حوزه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

 

در پایان این لوح آورده است: در این مسیر بر خود فرض می دانیم از تلاش های بی شائبه و ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در ارائه خدمات به جامعه روستایی و عشایری در سال 1397 و 1398 تقدیر و تشکر به عمل آوریم؛ از خداوند متعال برای شما توفیق و سربلندی روز افزون خواستارم.

کد خبر 980925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha