توزیع گوشت قربانی و مهر تبرکی قمر بنی هاشم درفهمای اراک

صالحی از توزیع گوشت قربانی در بین ولی نعمتان منطقه کوی صالح آباد و سطح شهر اراک در شب اربعین حسینی خبر داد.

«احسان صالحی» ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همین مناسبت به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی -شهرستان اراک تعدای گوسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی ذبح و در بین نیازمندان و محرومین منطقه و شهر اراک توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی -شهرستان اراک با اشاره به فعالیت های این کانون افزود: کانون شهید اجمد گلمحمدی علاوه بر فعالیت های فرهنگی و آموزشی به ارایه خدمات مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی و همچنین با توجه به شیوع کرونا بسته های بهداشتی را نیز در منطقه داشته است.

 

وی با بیان اینکه این کار به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی،هیئت فرهنگی مذهبی منتظران ظهور(عج) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد صالحی و خیرین سطح شهر اراک انجام شد، ادامه داد: دو رأس گوسفند بمناسبت شب اربعین حسینی قربانی شد و گوشت آن در بین خانوارهای نیازمند کوی صالح آباد و سطح شهر اراک توزیع گردید.

این مقام مسئول با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد، افزود: بسته بندی گوشت قربانی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت گرفت و این بسته بندی ها با تبرکات حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و مهر تبرکی حرم قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) همراه بود .

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی ادامه داد: این کانون فرهنگی در نظر دارد در ایام پایانی ماه صفر و بمناسبت بیست و هشتم صفر رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه را برگزار نماید.

 

صالحی اضافه کرد: امیدواریم در این مرحله هم نیز همچون مراحل قبل شاهدحضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران باشیم تا بتوانیم بسته بندی های حمایتی را تهیه و در بین ولی نعمتان سطح شهر اراک توزیع نمائیم.

کد خبر 981047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha