ارائه خدمات بهداری و فنی رایگان در موكب «احمدبن موسی(ع)»

عاشوری گفت: در غرفه بهداری كمیته‌های مختلف موكب «احمدبن موسی(ع)» نیز خدمات پزشكی رایگان به مراجعه‌كنندگان ارائه می شود و در بخش تاسیسات این موكب نیز به نیازمندانی مشكلات تاسیساتی منازل خود را مطرح كنند خدمات فنی رایگان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد عاشوری»، امروز (پنج شنبه 17 مهر) از تداوم فعالیت موكب «احمدبن موسی(ع)» تا پایان ماه صفر خبر داد و به خبرنگاران گفت: فعالیت این موکب در محوطه بین‌الحرمین شیراز، از 16 مهر آغاز شده است و تا 18 مهر به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

مسئول كمیته پشتیبانی موكب «احمدبن موسی(ع)» افزود: پس از این 2 روز نیز فعالیت این موکب متوقف نشده و تا پایان ماه صفر از هشت صبح تا 21 به خدمات دهی خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط و عدم امکان برگزاری پیاده روی اربعین، خدماتی که به زائران در کربلای معلی ارائه می شد، امسال در شهر شیراز و به ویژه نیازمندان ارائه می شود.

عاشوری اعلام کرد: موكب «احمدبن موسی(ع)» در روزهای 16، 17 و 18 مهر با رعایت نکات بهداشتی لازم به ارائه نهار و شام در قالب اطعام حسینی به نیازمندان می پردازد و در هر وعده نیز 2 هزار و 500 وعده غذا که مجموعا 15 هزار دست غذا را شامل می شود میان نیازمندان محوطه بین‌الحرمین و مناطق محروم حاشیه شهر شیراز توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: اطعام حسینی این وعده های غذایی، در منازل نیازمندان انجام می‌ شود و در غرفه بهداری كمیته‌های مختلف موكب «احمدبن موسی(ع)» نیز خدمات پزشكی رایگان به مراجعه‌كنندگان ارائه می شود و در بخش تاسیسات موكب نیز به نیازمندانی مشكلات تاسیساتی منازل خود را مطرح كنند خدمات فنی رایگان ارائه می شود.

عاشوری ادامه داد: روزانه 10 هزار قرص نان صلواتی در بخش نانوایی موكب «احمدبن موسی(ع)» میان نیازمندان و دلدادگان امام حسین(ع) توسط خادمان موكب توزیع می شود و در روز 28 ماه صفر و با سالروز رحلت حضرت محمد (ص) اطعام نیازمندان توسط موکب انجام خواهد شد.

مسئول كمیته پشتیبانی موكب «احمدبن موسی(ع)» اعلام کرد: برپایی نمایشگاه مهدویت و پرسش و پاسخ شبهات مهدوی، سخنرانی مذهبی با موضوع مهدویت، برپایی نمایشگاهی از فعالیت‌های پذیرش و اسكان زائران امام حسین(ع) در سال‌های گذشته در كربلای معلی و ... از دیگر برنامه های این موکب در این ایام است.

کد خبر 981087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha