برپایی موکب ها در بین الحرمین شیراز تدبیر مطلوبی است

سردار بوعلی گفت: تدبیر نماینده ولی فقیه در استان فارس برای برپایی موکب ها در فاصله بین‌ حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سید علاالدین حسین(ع) برای خدمات رسانی به عاشقان امام حسین(ع) قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 17 مهر) در حاشیه بازدید از موكب «احمدبن موسی(ع)» در بین الحرمین شیراز گفت:  شیوع کرونا و بازماندن از پیاده روی اربعین موجب نشد تا از شوق دلدادگان حسینی و خدمات دهی موکب های فارس به سوگواران حسینی کم شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با تسلیت اربعین امام حسین (ع) افزود: تدبیر نماینده ولی فقیه در استان فارس برای برپایی موکب ها در فاصله بین‌ حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سید علاالدین حسین(ع) برای  خدمات رسانی به عاشقان امام حسین(ع) قابل تقدیر است.

وی مهم‌ترین مسئله در اربعین را پیوند دل‌ها دانست و عنوان کرد: برگزاری مراسم اهتزاز پرچم عزای حسینی(ع) با مشاركت گسترده عاشقان امام حسین(ع) در كنار این موکب های اربعینی، فرصتی برای پیوند دل ها و عاشقان ثارالله (ع) به شمار می رود.

سردار بوعلی ادامه داد: تداوم رزمایش کمک مومنانه در موکب های استان نیز مایه افتخار است و در کنار انجام امور مذهبی و فرهنگی به انجام می رسد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به توزیع بسته های غذایی به در خانه نیازمندان گفت: طرح اطعام حسینی، امسال با بردن بسته‌های معیشتی به در منزل نیازمندان انجام می شود و کمک در شرایط کنونی به نیازمندان اقدام قابل توجه و مهمی است.

کد خبر 981104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha