مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در مصلای بهشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت اربعین حسینی با حضور پر شور مردم و مسئولان و عاشقان به اهل بیت(ع) در مصلای بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، حجت الاسلام « محمدعلی رضاپور»، امروز (17 مهر) در مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در مصلای بهشهر گفت: اربعین حسینی مصداق بارز شعائر دینی است و باید در راستای تکریم شعائر دینی تلاش شود.

 

این استاد و روحانی سخنور اظهار کرد: بیداری، آگاهی، انسجام، اتحاد و شکست‌ناپذیری ملت ایران اسلامی از ویژگی های مهم مردم ماست که در طول تاریخ ایران اسلامی زبانزد بوده است و دوستی با اهل بیت(ع) برای مردم ما تمامی ندارد.

وی افزود: همه ما دوستداران اهل بیت(ع) هستیم و همین حب به ائمه اطهار(ع) امروز همه ما را دور هم جمع کرده است و باید برای تبیین اندیشه های حسینی در جامعه تلاش کنیم و حرف و عمل مان مثل هم باشد.

 

حجت الاسلام رضاپور یادآور شد: دشمنان برای کمرنگ کردن حماسه اربعین برنامه‌ریزی های مختلفی را در طول دوران مختلف انجام داده اند و امسال مردم ما همچون همیشه با بیداری و با وجود یوروس کرونا و با رعایت پروتکل بهداشتی و پیام رهبری در صحنه حاضر شدند تا نشان دهند که دوستی با اهل بیت(ع) همیشگی است.

 

وی در پایان با اشاره و تاکید بر همدلی و انسجام در بین آحاد مردم گفت: حضور پرشور مردم در اجتماع بزرگداشت اربعین، با رعایت پروتکل بهداشتی و در راستای پیام رهبری نشان‌دهنده قدرت اسلام است که باید حفظ شود.

آری، همزمانی اربعین حسینی با شیوع ویروس کرونا، اگر چه عزاداری ها را به سمت و سوی دیگری سوق داد و بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی برگزار می شود؛ اما مراسم محوری اربعین حسینی در بهشهر به محوریت مصلای بزرگ آیت الله جباری(ره) بهشهر همچون سنوات گذشته و البته با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

 

مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در بهشهر با سخنرانی حجت الاسلام رضاپور و مداحی کربلایی سید محمدعلی سیدی، پنج شنبه 17 مهر ماه همزمان با روز اربعین حسینی به همت ستاد بزرگداشت اربعین حسینی و موکب اربعین شهدای شهرستان بهشهر برگزار شد.

کد خبر 981148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha