۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد / اهدا ۲ هزار بسته فرهنگی ویژه اربعین

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی همزمان با اربعین حسینی به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در بین خانواده آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته معیشتی و بهداشتی همزمان با اربعین حسینی به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در بین خانواده آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته غذایی و بهداشتی شامل ۱۰ کیلو برنج ایرانی، یک کیلو نخود، 2 عدد روغن مایع، 2 عدد ماکارونی، 2 عدد رب گوچه فرنگی، 2 عدد تن ماهی، 2 عدد گوشت مرغ، 2 بسته سویا، ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست است.

 

وی افزود: این بسته با مشارکت خیرین مرکز نیکوکاری عاشقان اهل بیت (علیه السلام)، کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) مسجد آقاکاظم و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه شد که هر بسته به ارزش پنج میلیون و پانصد هزار ریال است و به همت اعضای گروه های جهادی شهید جودی و کمیل بچه های مسجد برای خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

 

جبارزاده تاکید کرد: 2 هزار بسته فرهنگی و بهداشتی شامل (زیارت اربعین، ماسک و کارت حدیث) تهیه و بسته بندی شد و همزمان را اربعین حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین اهالی محله توزیع شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) اعلام داشت: ایثار همچنان ادامه دارد و در راه انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا برای حمایت از نیازمندان پای کار هستیم.

کد خبر 981149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha