توزیع ۱۰ هزار ماسک بهداشتی به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا در اربعین حسینی

پورقربان گفت: همزمان با اربعین حسینی، توزیع ۱۰ هزار ماسک بهداشتی به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا در دستور کار قرار گرفت و این ماسک ها در بین مردم توزیع شد.

«نقی پورقربان» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: تلاش برای مقابله با ویروس کرونا و تلاش برای نهادینه کردن سلامتی در جامعه از برنامه های مهم موکب انصارالحسین(ع) نکاست که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون ادامه دارد.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: در ادامه توزیع بسته های بهداشتی در بین مردم، همزمان با اربعین حسینی، توزیع 10 هزار ماسک بهداشتی به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا در دستور کار قرار گرفت و این ماسک ها در بین مردم توزیع شد.

وی با تشریح برنامه های اربعین حسینی در نکا یادآور شد: امسال، شیوع ویروس کرونا باعث عدم برگزاری راهپیمایی اربعین و اعزام زوار شده است، از این رو موکب انصارالحسین(ع) نکا متناسب با این شرایط، تصمیماتی اتخاد کرد، برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.

 

پورقربان گفت: برنامه های اربعین امسال و پیاده روی هر ساله اربعین در کربلا و به سمت کربلا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده است؛ اما عشق و علاقه ما به امام حسین(ع) تمامی ندارد.

وی یادآور شد: تلاش برای بزرگداشت ایام منتهی به اربعین حسینی و برگزاری برنامه های ویژه اربعین حسینی از تلاش های مهمی است که به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا اجرایی شد.

 

پورقربان همچنین از برگزاری 10 عنوان برنامه بزرگداشت اربعین در نکا به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها در طول روزهای منتهی به اربعین حسینی برگزار شد.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا خاطر نشان کرد: برگزاری طرح عمود به عمود، فضاسازی شهری، برپایی نماد موکب، ایستگاه سلامت، توزیع نان برکت، نذر خون و برپایی حسینیه سیار از جمله برنامه های مهم و محوری ما در دوران اربعین بوده است که به همت خادمان این موکب اجرایی شد.

 

کد خبر 981157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha