ذکر و یاد خدا بصیرت انسان را افزایش می دهد 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که بصیرت انسان را افزایش می دهد ذکر و یاد خداوند است و اگر انسان اهل ذکر خدا باشد به آرامش می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۸ مهر حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب گفت: یکی از مهمترین مسائلی که بصیرت انسان را افزایش می دهد ذکر و یاد خداوند است و اگر انسان اهل ذکر خدا باشد به آرامش می رسد.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: به فرموده امیرالمومنین علی (ع) یاد خداوند موجب روشنی دل ها است و گرد و غبار را از قلوب انسان برطرف می کند.

وی بیان کرد: دنیا برای اهل ذکر و یاد خدا هیچ ارزشی ندارد و فقط یاد خدا می تواند آنها را آرام کند و اینها رفتار و گفتارشان مطابق رضایت خداوند است.

حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: ذکر خدا مایه هدایت عقل ها و بصیرت جان ها است و به انسان بینش می دهد، قرآن به مومنین تاکید می کند بسیار به یاد خدا بوده و ذکر خدا مصادیق  زیادی از جمله نماز دارد.

خطیب جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: مجلس امام حسین (ع) وسیله تقرب به خداوند است و حضور در این مجالس موجب زنده شدن قلب ها می شود.

وی تصریح کرد: اربعین ادامه مسیر کربلا است و برای یک هدف مهم طراحی شده و امام حسین (ع) با اربعین مومنان را از ولایت طاغوت دور کرده و به سوی نور هدایت کرد.

حجت الاسلام گروهی با اشاره به قانون کاپیتالاسیون، تاکید کرد: بر اساس قانون کاپیتالاسیون اگر تبعه آمریکا در کشور ما مرتکب جرم و جنایت می شد کشور ما حق برخورد و محاکمه آن را نداشت و این سند بردگی ملت ما بود و حیثیت دادگاه های کشور را بر باد می داد و امام خمینی (ره) در مقابل این مسئله ایستاد.

امام رودبار جنوب با اشاره به انتخابات پیش رو در آمریکا، اظهار کرد: مناظره ترامپ و بایدن باطن ذات خبیث آمریکا را به جهانیان نشان داد و این ۲ یکدیگر را با عناوین زشت صدا کرده و حرف یکدیگر را قطع می کردند این ها همه نشان از افول آمریکا دارد.

وی در خاتمه عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی را گرامی می داریم و از زحمات پرسنل و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار جنوب تشکر می کنیم.

کد خبر 981243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha