مذاکره تنها راه پایان جنگ بین آذربایجان و ارمنستان است

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به درگیری بین ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه کوهستانی قره باغ بر پایان جنگ و خونریزی با راه حل مذاکره و گفت و گو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های نماز جمعه آستارا که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد، گفت: سلب اعتماد مردم از حاکمیت و دولت هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مسئولان نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.


خطیب نمازجمعه آستارا از مسئولان خواست به طور ویژه و جدی به قیمت کالاها و اجناس نظارت داشته و قیمت ها را کنترل کنند.


وی به نتایج گرانی های افسار گسیخته اشاره کرد و افزود: پایین آمدن سطح آرامش روحی و روانی خانواده ها، سوق پیدا کردن جوانان به کسب و کارهای بی برکت و اعتماد نکردن مردم به مسئولان از نتایج گرانی است.


حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به درگیری بین ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه کوهستانی قره باغ بر پایان رفتن جنگ و خونریزی با راه حل مذاکره و گفت و گو تاکید کرد.


امام جمعه آستارا با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امامان حسن(ع) و امام رضا(ع)، تصریح کرد: مسئولان ذیربط برای این ایام برنامه ریزی ویژه ای داشته باشند.


وی افزود: برنامه های دهه آخر ماه صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و مسئولان برپا کننده مراسم های عزاداری در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی دقت لازم را داشته باشند.


حجت الاسلام حافظ نیا به هفته وقف اشاره کرد و از پیامبر گرامی اسلام به عنوان نخستین واقف جهان اسلام نام برد و گفت: وقف اقدامی پسندیده و نیک است و آنهایی که توان مالی دارند باید در این امر خیر سهیم شوند.

کد خبر 981283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha