استمرار کمک‌های مومنانه در  مسجد چهارده معصوم (ع) با همکاری کانون محبان ولایت

حجت‌الاسلام حاجی‌آبادی گفت: کانون فرهنگی هنری «محبان ولایت» در استمرار کمک مومنانه اهالی مسجد چهارده معصوم (ع) به نیازمندان و اجرای طرح ملی راهکار مشارکت فعالی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد حاجی آبادی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری نقش مهمی در برگزاری برنامه های مساجد در دوره شیوع ویروس کرونا داشته اند، اظهار کرد: این نهاد با همکاری هیئت امنا و پایگاه های بسیج و با تبعیت از ائمه جماعات در جذب حداکثری نسل جوان به مساجد موفق بوده است.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) (واقع در تهران، خیابان سی متری نیروی هوایی) در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری محبان ولایت نیز مشارکت خوبی در برگزاری برنامه های این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا داشته است، افزود: اعضای این کانون با مشارکت اعضای پایگاه بسیج در ضد عفونی کردن این خانه خدا و اماکن عمومی و معابر خیابان سی متری نیروی هوایی فعالیت زیادی داشته است. 

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری محبان ولایت در استمرار کمک مومنانه اهالی مسجد چهارده معصوم (ع) به نیازمندان و اجرای طرح ملی راهکار، مشارکت فعالی دارد به طوری که علاوه بر شناسایی و بررسی وضعیت متقاضیان دریافت کمک یا خانواده هایی که به ما معرفی می کنند، در تهیه اقلام مورد نیاز و بسته بندی و توزیع آنها نیز فعال است.

 

حاجی آبادی ادامه داد: هر سال چند مجموعه جهیزیه از سوی اهالی مسجد چهارده معصوم (ع) به دست زوج های جوان می رسد که کانون فرهنگی هنری محبان ولایت در این زمینه نیز بسیار فعال است و جذب مشارکت های مردمی از جمله آنها است.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور مدیران برخی از کاروان ها و موکب های اربعین که در شرق تهران فعالیت دارند در مسجد چهارده معصوم (ع)، ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری محبان ولایت در ضد عفونی کردن فضای این مسجد و توزیع ماسک و دستکش میان نمازگزاران و عزاداران شرکت کننده در این مراسم نیز مشارکت داشت.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) در پایان با بیان اینکه اقدامات و طرح های خوب و مفیدی که از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مطرح می شود در رونق فعالیت های مساجد بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده بچه های مسجد در کمک مومنانه به نیازمندان از دستاوردهای برنامه ریزی روزآمد و خلاقانه این ستاد است.

کد خبر 981333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha