برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور به صورت حضوری و آنلاین در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور ویژه دانش آموزان عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» توسط اساتید جوان و مجرب خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در آزمون های مدرسه و کنکور سراسری، کلاس های تقویتی و کنکور با تدریس اساتید جوان و مجرب برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: این کلاس ها ویژه دروس ریاضی، شیمی، فیزیک و عربی بوده و جلسه اول آن نیز رایگان است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت پایه های علمی دانش آموزان، بیان کرد:  ظرفیت کلاس های حضوری  به علت شیوع بیماری کرونا محدود است.

 

حضوری با اشاره به اینکه ظرفیت کلاس های آنلاین نیز حداکثر ۱۰ نفر است، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس ها برای اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با تخفیف ویژه همراه است.

 

وی با دعوت از دانش آموزان عضو این کانون فرهنگی و هنری برای نام نویسی در این کلاس های آموزشی اظهار کرد: دانش آموزان تا 30 مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در این کلاس های تقویتی نام نویسی کنند.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» آغاز این کلاس ها را هفته اول آبان ماه عنوان کرد و گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حضور در کلاس های حضوری الزامی است.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز جلسه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری به همت این کانون برگزار شد، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» این امکان را برای اعضای کانون و دیگر متقاضیان ورود به دانشگاه فراهم کرد تا بتوانند با انتخاب رشته اصولی و مناسب، آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

 

حضوری با اشاره به اینکه توجه به وضعیت تحصیلی بچه های مسجد از اولویت این کانون فرهنگی و هنری محسوب می شود، تصریح کرد: مشاوره انتخاب رشته مقطع متوسطه، برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد و... از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در راستای توجه به وضعیت تحصیلی آنها است.

کد خبر 981354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha