تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به ۴۹ مورد افزایش یافت

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان ایلام گفت: تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به ۴۹ مورد افزایش یافته است.

«عبدالمالک شنبه ‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری با دریافت مجوز بند ب از سوی این اداره کل به صورت رسمی فعالیت خود را در استان آغاز کردند.

 

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این ۳ دفتر در بازه زمانی نزدیک به سه ماهه دوم سال جاری صادر شده است، افزود: با صدور این ۳ مجوز تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ۴۹ دفتر افزایش یافت که از این ۳ دفتر، تعداد ۳ دفتر تبدیل به شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شده اند.

 

شنبه زاده تصریح کرد: این دفاتر با دریافت مجوز بند ب می‌توانند به ارائه خدمات در حوزه‌های تنظیم و انجام مسافرت‌های گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌ گردی و جهان ‌گردی با رعایت قوانین وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی و نیز مشاوره به گردشگران بپردازند.

 

وی گفت:  در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری از در سه ماهه دوم سال جاری تعداد ۴۱۰ مورد بازدید‌های نظارتی گروهی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان انجام شد.

 

شنبه زاده خاطرنشان کرد: این بازدید‌ها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات، مدیریت اماکن بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت انجام شده است.

کد خبر 981379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha