توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در دستور است

حجت الاسلام یارمحمدی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه سال ۹۱ در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد موجب شده است که توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که با روحانیون خراسان شمالی در سال 1391 داشتند فرمودند «من سفارش می ‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج، این کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد را موثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید.»

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: امروز در سالروز این فرمایش مقام معظم رهبری تلاش شده است تا توسعه کیفی و کمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در اولویت قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری همواره چراغ هدایت همگان است، خاطرنشان کرد: از اینرو تلاش می کنیم تا خدمات در شان بچه های مساجد در کانون های مساجد ارائه شود.

 

این مقام مسئول به تعامل و هم فکری ستاد کانون های مساجد استان زنجان با ادارات مختلف فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: این تعامل موجب شد تا برخی از برنامه ارگان ها توسط بچه های مساجد پیش برود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد نصب العین خدمتگزاران مسجد است از اینرو تلاش می شود تا کانون های مساجد را به مرکزی برای فعالیت های فرهنگی و هنری برای جوانان و نوجوانان تبدیل شود.

 

وی با یادآوری اینکه برنامه های پیش بینی شده در کانون های مساجد با توجه به نیاز بچه های مسجد پیش بینی می شود، افزود: به همین منظور دوره های مدیریت فرهنگی برای مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در پایان یادآور شد: در راستای ارتقاء تجهیزات کانون های مساجد استان زنجان جلساتی با استانداری، شهرداری و شورای شهر زنجان برگزار شده است.

کد خبر 981476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha