فعالیت مشترک دانشگاه های فارس، هرمزگان و یزد در توانمندسازی دانشجویان در فضای مجازی

نیک جو گفت: نخستین رویداد توانمندسازی مدیران فضای مجازی دانشگاه های فارس، هرمزگان و یزد با هدف افزایش توانمندی دانشجویان در فضای مجازی به صورت یک کار مشترک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا نیک جو»، امروز (شنبه 19 مهر) با اشاره به برگزاری نخستین رویداد توانمندسازی مدیران فضای مجازی دانشگاه های فارس، هرمزگان و یزد به خبرنگاران گفت: این رویداد به دلیل شرایط حاضر و رعایت نکات بهداشتی کرونا به شکل آنلاین و توسط سامانه آموزش های مجازی برگزار می شود.

مدیر فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: از اهداف اصلی این رویداد، افزایش توانمندی دانشجویان در فضای مجازی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: فضای مجازی با برخورداری از ظرفیت های متعدد برای ارائه بسیاری از هنرهای دانشجویی مانند عکس، انیمیشن، فیلم و ... کاربردی است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

 نیک جو با تاکید بر فضای مجازی به عنوان یک ظرفیت در حوزه جوانان بیان کرد: جوانان ما با برخوداری از استعدادهای مطلوب در زمینه های مختلف در زمینه فضای مجازی نیز می توانند موفق عمل کنند.

وی تاکید کرد: بر این اساس، نخستین رویداد آنلاین توانمند سازی مدیران فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس،هرمزگان و یزد به صورت یک کار منطقه ای مشترک از 22 تا 28 مهر جاری از طریق سامانه های آموزش مجازی و با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور و اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 981480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha