​بستری ۱۹۹ بیمار کرونایی در گلستان/ وضعیت قرمز کرونا در بندرگز و کردکوی

متکی از بستری ۱۹۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان خبر داد و گفت: ۵۲ بیمار کرونایی در آی.سی.یو بستری هستند.

«علی متکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در حال حاضر بیشتر استان های کشور از جمله برخی استان های همجوار گلستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: گرچه در شرایط فعلی وضعیت کلی استان گلستان زرد است اما تعداد شهرهای سفید استان کاهش پیدا کرده و شهرهای آزادشهر، رامیان و گمیشان در وضعیت سفید قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه دو شهرستان بندرگز و کردکوی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، افزود: همچنین 9 شهرستان استان گلستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

متکی با بیان اینکه شرایط کرونا در استان گلستان شکننده است، گفت: هر لحظه امکان افزایش بار بستری بیماران کرونایی در گلستان وجود دارد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری 199 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان خبر داد و یادآور شد: از این میزان 52 نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه(آی.سی.یو) بستری هستند، همچنین 21 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

 

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: مردم استفاده از ماسک و شستشوی مکرر دست ها را رعایت کنند و در موارد غیرضروری از منزل خارج نشوند.

 

کد خبر 981510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha