کاشان نخستین «پایتخت نهج البلاغه ایران» می‌شود

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت گفت : آیین آغاز رسمی طرح ملی کاشان «پایتخت نهج البلاغه ایران » روز دوشنبه بیست و یکم مهرماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرتضی خدمتکار مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت گفت: آیین آغاز رسمی طرح ملی کاشان «پایتخت نهج البلاغه ایران » روز دوشنبه بیست و یکم مهرماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این آیین با حضور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استاندار اصفهان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد .

 بر اساس این گزارش ،کاشان با توجه به دیرینه فرهنگی - مذهبی و تاریخی قابل توجه ، به عنوان نخستین پایتخت نهج البلاغه ایران تا پایان سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است که در این مراسم ضمن رونمایی از پوستر این رویداد ملی ، لوح افتخار " کاشان نخستین پایتخت نهج‌البلاغه ایران " توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم شریف خطه کاشان اهدا می شود.

 

 مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت افزود: «طرح ملی پایتخت نهج البلاغه ایران» به منظور زمینه سازی برای توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های ناب علوی در میان آحاد جامعه طراحی شده است و در این مراسم ، تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اصفهان با موضوع حمایت از اجرای این طرح ملی منعقد می شود.

گفتنی است این رویداد مهم روز دوشنبه مورخ بیست و یکم مهرماه راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی انجام می پذیرد. 

 

 

کد خبر 981556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha