محفل مجازی انس با قرآن در گلوگاه برگزار می شود

رضایی از برگزاری محفل مجازی انس با قرآن در گلوگاه خبر داد و گفت: این مراسم معنوی همزمان با فرارسیدن ایام رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

« مجید رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: محفل مجازی انس با قرآن در گلوگاه به همت اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه، اداره تبلیغات اسلامی، کانون خادمیاران آستان قدس رضوی و جامعه قرآنی نورالسماء برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: محفل مجازی انس با قرآن در گلوگاه با حضور استاد حاج هادی موحد امین قاری بین المللی و استاد حاج زین العابدین خدامی از مفسران و حفاظ کل قرآن برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: جمعه 25 مهر ماه ساعت 22 مراسم معنوی محفل مجازی انس با قرآن در گلوگاه و در گروه تلگرامی @quran_galougah برگزار می شود.

 

رضایی از برگزاری محفل مجازی انس با قرآن در گلوگاه  خبر داد و گفت: این مراسم معنوی همزمان با فرارسیدن ایام رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با اعلام اینکه در شب و روز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برنامه های مختلف در فضای حقیقی و مجازی برگزار می شود، یادآور شد: تلاش داریم تا برنامه های حضوری با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در امامزادگان شاخص برگزار شود.

کد خبر 981566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha