ضرورت راه اندازی مراکز نوآوری در دانشگاه های گلستان

حق شناس گفت: دانشگاه های نسل سوم به دنبال کاهش فاصله علم و صنعت هستند و این مهم با راه اندازی مراکز نوآوری در دانشگاه های استان گلستان محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (شنبه 19 مهر) در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات استان گلستان از حوزه سخت افزاری و زیرساختی به نرم افزاری تبدیل شده است و در مسیر توسعه قرار دارد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: امروز باید مسائل استان را با توجه به تلاش مسئولان زودتر و سریع تر حل کنیم.

 

حق شناس بیان کرد: برای اینکه اهداف یک سازمان و شرکت در مقیاس ملی و کشور سریعتر تحقق پیدا کند همکاری درون سازمانی نیاز است و این مهم در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وجود دارد.

 

وی گفت: امیدواریم رتبه پارک علم و فناوری استان گلستان با توجه به پروژه هایی که در دست اقدام داریم در کشور ارتقاء پیدا کند.

 

استاندار گلستان به انگیزه قوی دانشجویان و دانش آموزان گلستانی در کسب رتبه های برتر کنکور اشاره کرد و افزود: امروز دانشگاه های نسل سوم در تلاش هستند که فاصله علم تا محصول را به حداقل برسانند و راه آن شرکت های دانش بنیان است و لذا باید نسبت به راه اندازی مراکز نوآوری در دانشگاه اهتمام شود.

 

کد خبر 981615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha