لزوم ارتقای جایگاه پارک علم و فناوری گلستان

سنگدوینی گفت: استان گلستان یک استان کم برخوردار است و صنعت خوبی ندارد و از ارزهای ارزان قیمت برخوردار نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» عصر امروز(شنبه 19 مهر) در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و باید برای توسعه این استان تلاش بیشتری شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان گلستان یک استان کم برخوردار است و از ارزهای ارزان قیمت برخوردار نشده است و صنعت خوبی ندارد.

 

سنگدوینی گفت: در حالی به کشاورزی استان گلستان تأکید می شود اما زیرساخت ها و تکنولوژی لازم برای کشاورزی در این استان وجود ندارد.

 

وی افزود: انتظار داریم که معاون علمی رئیس جمهور سفیر خوبی برای هیئت دولت از استان گلستان باشند، امسال رتبه های تک رقمی و دو رقمی در کنکور سراسری داشتیم که می طلبد حمایت ها از گلستان بیشتر شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مجموع 37 پارک علم و فناوری در کشور، گلستان رتبه سی و یکم را دارد که این جایگاه مطلوب نیست و باید تلاش شود که بتوانیم جایگاه استان را در این بخش ارتقاء دهیم.

 

سنگدوینی بیان کرد: استان گلستان کریدور خوبی برای ارتباط با کشورهای حوزه سی.آی.اس دارد و باید به آن توجه شود.

 

 

 

کد خبر 981619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha