۸۴۲ دانش آموز آستارایی تبلت نیاز دارند

تسلی نیا گفت: ۸۴۲ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای دریافت مطالب آموزشی به تبلت نیاز دارند.

«بهرام تسلی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ضرورت ارائه آموزش در بستر فضای مجازی، دانش‌آموزان برای دریافت مطالب آموزشی به تبلت نیاز دارند که کمیته امداد امام خمینی(ره) به تنهایی از پس هزینه‌ های تهیه آن بر نمی ‌آید و لازم است تا خیرین در این مسیر به یاری کمیته امداد بشتابند.

 

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان اینکه ۸۴۲ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برای دریافت مطالب آموزشی به تبلت نیاز دارند، افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و امیدوارم خیرین همانند گذشته با کمک های خود در راستای خرید تبلت یاری گر کمیته امداد باشند.

 

وی تصریح کرد: خیرین می توانند کمک های خود را به شماره حساب  ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز۸۸۰۲۸۰۹۷۱ نزد بانک ملی ایران واریز کرده و در این امر نیک و پسندیده سهیم باشند.

 

تسلی نیا خاطرنشان کرد: در قالب رزمایش کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی(ره) بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد و این اقدام خیرانه ادامه دارد.

 

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا از شهروندان و خیرین آستارایی که در کارهای نیک و پسندیده پیشگام هستند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا آمادگی دارد تا کمک های مردمی را برابر با نیت خیران و نیکوکاران به دست نیازمندان برساند.

کد خبر 981621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha