برای رفع مشکلات جامعه تلاش مضاعف خیرین و مسئولین لازم است

فولاد گفت: اگر وضعیت تمام کشورهای دنیا را در زمان بحران ها بررسی کنیم، می بینیم تنها ایران است که توانسته نقش دینی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی خود را در این زمینه ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد جواد فولاد» در مراسم نهمین مرحله از رزمایش مومنانه موسسه بین المللی آبشار عاطفه ها که رونمایی از ۸۰۰۰ بسته مواد غذایی برای مناطق محروم حاشیه شهر بود،گفت: در راستای فرمایشات حکیمانه رهبرمعظم، به منظور بسیج مردم برای خدمت گرازی به جامعه محرومین، این موسسه بر حسب وظیفه، نقش خود را در سراسر کشور آغاز کرد و خیرین نیز در انجام فریضه مهم، همراهی کردند.

 

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: باعث افتخار است که تا کنون توانستیم به لطف خدا در انجام امداد رسانی در سراسر شهرها نقش ایفا کنیم. فولاد ابراز کرد: به مناسبت دهه اخر صفر، امروز ۸۰۰۰ بسته برای نقاط محروم خاشیه شهر فراهم شده، که انشالله توزیع انجام می شود و این کمک عاشقان امامت و ولایت است که بسیج شدند تا با رهبر هم صدا شوند و همدلی کمک کنند.

 

وی افزود: این بالندگی مردم شریع ایران اسلامی است که برای کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند. وارد صحنه می شوند و با مشارکن خود نقش مهمی را ایفا می کنند.

 

فولاد گفت: اینجا سرزمین بهشت است که در ایران اسلامی به عنوان بزرگترین الگوی همدلی در جهان مطرح است و اگر در بحران ها، تمام کشورهای دنیا را بررسی کنیم، می بینیم تنها ایران است که توانسته نقش دینی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی خود را ایفا کند.

 

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها ادامه داد: حقیقتا، ملت شریف ایران، ملتی قدر شناس هستند و باید بر دستان یکایک عضو جامعه ایران اسلامی بوسه زد که در تمام عرضه ها در کمک به تمام تصمیمانی که حضرت اقا اغلام می کنند،حضور پیدا می کنند و با همدلی و صمیمت برای تحقق فرامین حضرت اقا مشارکت می کنند.

 

وی گفت: و این نشانه سیره ولایت مدارانه است که در عرصه ولایت مداری، پای دین و انقلاب می ایستند و این چنین برای خدمت گذاری در تمام رخدادهایی که برای نظام پیش می اید حضور در صحنه دارند. مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها ابراز کرد: خدا را به خاطر همجواری با امام رئوف مهربانی ها باید شاکر باشیم که این وجود مقدس برکت خانه های ایران اسلامی، دل ها مومنان و عاشقان ولایت است.

 

فولاد افزود: برکت تمام سفره های ایرانی اسلامی، به خاطر این ولی نعمتی است که خدا در این سرزمین قرار داده است تا بتوانیم به برکت همجواری و همراهی، مشکلات و معضلات اجتماعی را حل کنیم.

 

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: با کمک خدا و اهل بیت(ع) مشکلات اجتماعی و اقتصادی برداشته خواهد شد و خیرین، نیکوکاران و مسئولین گام به گام در استمرار این خدمت رسانی چه در بعد معیشتی و چه در بعد درمانی، اموزشی، فرهنگی و اشتغال تلاش خود را مضاعف کنند و قدم های اساسی بردارند.

کد خبر 981712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha