برگزیدگان پویش «ورزش همگانی برای مقابله با کرونا» در جهرم مشخص شدند

زارعیان گفت: نفرات برتر مسابقه مجازی پویش سراسری «ورزش همگانی برای مقابله با کرونا» در شهرستان جهرم مشخص شد.

«محمدعلی زارعیان جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش سراسری «ورزش همگانی برای مقابله با بیماری کرونا» به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم برگزار شد.

 

دبیر هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم افزود: این پویش در مرداد و شهریور امسال و در سه محور فیلم، عکس و نقاشی فراخوان داده شد.

 

وی با اشاره به استقبال شهروندان از پویش «ورزش همگانی برای مقابله با کرونا»، عنوان کرد: تعداد 528 اثر به صورت مجازی به دبیرخانه این پویش ارسال شد که پس از داوری آثار، برگزیدگان در بخش های مختلف مشخص شدند.

 

زارعیان با اشاره به اینکه بخشی از داوری آثار ارسالی به صورت نظرسنجی مردمی انجام شده است، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات پس از کسب امتیاز توسط مردم شهرستان جهرم در نظرسنجی در فضای مجازی و همچنین امتیاز تیم داوران حائز رتبه برتر شدند.

 

وی با اشاره به منتخبان بخش «فیلم»، این پویش مردمی، اظهار کرد: در این بخش از مسابقات «فاطمه سربهار» مقام اول و «احسان عشقی» موفق به کسب مقام دوم شد.

 

دبیر هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم به برگزیدگان بخش «نقاشی» نیز اشاره کرد و گفت:  «پریا طالبی» و «یسنا هوشیار» به ترتیب عنوان نخست و دوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

 

وی همچنین به برگزیدگان بخش «عکس»، پویش «ورزش همگانی برای مقابله با کرونا» اشاره کرد و ابراز داشت: در این بخش نیز «فاطمه علاج خادم» عنوان برتر را از آن خود کرد.

 

زارعیان در پایان اظهار کرد: از برگزیدگان این پویش در جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم و هیئت ورزش های همگانی تقدیر شد.

 

کد خبر 981739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha