سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود

اسدی گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تغییر رویه در طبخ ۸۴ هزار کیلوگرم آش، را شاهد هستیم که هزینه های آن در قالب سه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند شیراز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد اسدی» با اشاره به اینکه سال گذشته بیستمین سال بود که با آش ۸۴ هزار کیلوگرمی در شیراز با همکاری خیرین و مردم طبخ و توزیع شد، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تغییر رویه در این حرکت را شاهد هستیم که هزینه های آن در قالب سه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند شیراز توزیع می شود.

مدیر موسسه فرهنگی و مذهبی امام هادی (ع) شیراز با اشاره به اینکه روز ۲۸ صفر توزیع بسته های معیشتی را شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: ارزش هر بسته معیشتی در حدود ۲ میلیون ریال است و از همان مواد اولیه آش که شامل نخود، عدس، لوبیا، برنج بود هم علاوه بر رب گوجه فرنگی و ماکارونی در این بسته ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه این بسته ها توسط خانه های خیرین و موسسات بین نیازمندان توزیع می شود، تاکید کرد: سال گذشته هم پیرامون سیل سعدی هم کمک هایی نظیر ۱۲ کانکس حمام و سرویس بهداشتی و توزیع اقلام خوراکی را از محل کمک های خیرین و گروه فرهنگی مذهبی «کمیل» تامین و توزیع کردیم که این کمک ها هنوز هم ادامه دارد.

اسدی افزود: عزیزان می توانند از طریق شماره حساب ۳۷۲۴۴۷۵ بانک رفاه به نام گروه فرهنگی «کمیل» نذرهای خود را واریز کنند تا به صورت بسته های معیشتی به دست محرومین برسد.

کد خبر 981775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha