اختصاص  ۲ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای بیماران خاص در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از اختصاص ۲ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای بیماران خاص در این استان خبر داد.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات کامل بیماران خاص و صعب العلاج مثل بیماران پیوند اعضا، بیماران دیالیز،  بیماران ام اس، مادران پرخطر باردار و دارای بیماری زمینه ای را در سامانه دارد و سهمیه آنها از هفته گذشته به شهرستان محل سکونت آن ها  برای توزیع و تزریق ارسال شده است.

 

وی گفت: در هیچ کجای استان نام‌نویسی برای بیماران وجود ندارد و سامانه های دانشگاه هوشمند  است بنابراین از مردم عزیز خواهش داریم که از تردد غیر ضرور به مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی خودداری کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد:  برای بیماران خاص نیز تقریباً حدود ۲هزار دوز سهمیه در نظر گرفته شده است که بر طبق لیست اسامی با آن ها تماس حاصل می شود.

 

کریمیان عنوان کرد: در خصوص مادران باردار نیز تقریباً بالغ بر ۲هزار دوز برای مادران پرخطر بر اساس سطح سلامت آنها که در سامانه‌های هوشمند ما سطح بندی دارند، تزریق می شود.

 

وی خاطرنشان کرد:  بخشی از سهمیه واکسن که دریافت شده جهت گروه های پرخطر تامین شده و در حال تزریق  است  و نظارت کافی بر این امر صورت می‌گیرد و به محض دریافت سهمیه‌های بعدی، به تدریج توزیع واکسن بین دیگر افراد آسیب پذیر صورت خواهد گرفت.

کد خبر 981803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha