عاشقانه ترین کتاب مدافع حرم در قالب شنبه های کتاب معرفی شد

رئیسان فرد گفت: کتاب «یادت باشد»، عاشقانه ترین کتاب مدافع حرم در سال ۱۳۹۷ توسط محمد رسول ملاحسنی به رشته تحریر درآمد که این هفته به همت کانون فرهنگی هنری دشتک در قالب شنبه های کتاب معرفی شد.

«فاطمه رئیسان فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «یادت باشد»، عاشقانه ترین کتاب مدافع حرم در سال ۱۳۹۷ توسط محمد رسول ملاحسنی به رشته تحریر درآمد که این هفته به همت کانون فرهنگی هنری دشتک در قالب شنبه های کتاب معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) دشتک ادامه داد: کتاب «یادت باشد» روایتی است عاشقانه از زندگی شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی» است که پاییز سال ۸۹ به کربلا رفت، پاییز سال ۹۱ عقد کرد، پاییز سال ۹۲ ازدواج کرد و نهایتا در پاییز سال ۹۴ در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

 

وی ابراز کرد: «یادت باشد» کتابی است که می‌شود ساعت ‌ها با آن خندید و روزها با آن اشک ریخت، کتاب را که ورق می‌زنی انگار برایت همه شهدا تصویر می‌ شوند و تازه می‌فهمی آنهایی که فدایی زینب شدند، چقدر شبیه هم هستند.

 

رئیسان فرد گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد کشور و احیای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی از اهداف اجرای طرح شنبه های کتاب توسط کانون فرهنگی هنری فائزون دشتک است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) دشتک ادامه داد: کتاب هایی از جمله دفاع مقدس، مذهبی، شعر و ادبیات، تاریخی، داستان و رمان، سبک زندگی، روان شناسی و موفقیت، فلسفه و منطق، هنری، کودک و نوجوان، علمی و مهندسی، کسب و کار و مطبوعات شنبه هر هفته توسط فعالان کانون فائزون معرفی می شود.

 

کد خبر 981865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha