کرونا ادارات شهرستان تفتان را تعطیل کرد

فرماندار تفتان گفت: کرونا مدارس را به مدت دو هفته و ادارات شهرستان تفتان را به مدت یک هفته تعطیل کرد.

«فریبا برنایی بجد» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: بنا بر بررسی های به عمل آمده افرادی از شهرستان تفتان در مراسمات عروسی خارج از شهرستان حضور داشتند که پس از بازگشت ناقل به بیماری کرونا بودند.

 

فرماندار تفتان ادامه داد: با توجه به روابط نزدیک خانودگی که افراد ناقل داشتند این  ویروس در شهرستان تفتان شیوع پیدا کرد.

 

برنایی بجد از تعطیلی نماز جماعات و جمعه و مراسمات مذهبی و صنوف غیر ضروری در هفته گذشته خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اکثر معلمان ما غیر بومی هستند و برای هدایت تحصیلی به شهرستان تفتان مراجعه می کنند شاهد شیوع بیماری کرونا در مدارس هستیم که تقریبا 7 معلم درگیر بیماری کرونا شده اند و ما مجبور شدیم  به مدت دو هفته مدارس را تعطیل کنیم.

 

وی با بیان اینکه ستاد بحران کرونا در شهرستان تفتان ایجاد شده است، افزود: نیروهای از سطح استان برای انجام عملیات غربالگری و بیماری یابی در سطح شهرستان مستقر شده اند.

 

شهرستان تفتان یکی از شهرستان های سیستان و بلوچستان است که این شهرستان با مصوبه هیئت دولت در تاریخ ۱۴ آذر ۹۸ و با ارتقا بخش نوک آباد از توابع بخش نوک آباد از توابع شهرستان خاش به شهرستان تبدیل شد.

کد خبر 981874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha