یاوران شورا معتمدان واقعی مردم محلات شهر شیراز هستند

مقیمی گفت: یاوران شورا به واقع، معتمدان واقعی مردم محلات شهر شیراز هستند که بین مردم و شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز ارتباط برقرار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «قاسم مقیمی»، امروز (یکشنبه 20 مهر) در بازدید از شهرداری منطقه 2 شیراز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به دلیل اینکه بخش قابل توجهی از بافت فرسوده شهر در منطقه 2 شیراز واقع شده است، آسیب‌های اجتماعی فراوانی ساکنان این منطقه را تهدید می کند.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه 2 افزود: در این میان یاوران شورا نقش مطلوبی در شناسایی و انتقال مشکلات مردم محلات دارند و بدون منت به مردم یاری می رسانند که عملکرد آنها را می توان به ایثارگران دفاع مقدس تشبیه کرد.

وی اضافه کرد: یاوران شورا به واقع، معتمدان واقعی مردم محلات شهر شیراز هستند که بین مردم و شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز ارتباط برقرار می کنند.

مقیمی شهر را یک موجود زنده دانست و بیان کرد: توجه به بافت فرسوده شهر و ارائه خدمات مطلوب و به موقع به آن اهمیت بسزایی دارد تا از آسیب های اجتماعی در امان بماند و منطقه 2 شیراز نمونه ای از این بافت است که نیاز به رسیدگی دارد.

کد خبر 981904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha