۵۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شد

اصالت پور گفت: با مشارکت خیرین ۵۰۰ بسته غذایی به مناسبت اربعین حسینی در بین نیازمندان توزیع شده است.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: به مناسبت اربعین حسینی و دهه آخر صفر با همکاری خیرین بسته های غذایی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان و موکب مردمی جوانان بروجرد با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان، افزود:  با مشارکت خیران در قالب بسته های غذایی و هزینه کمک معیشتی از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت می شود.

 

وی بیان کرد: امسال همزمان با اربعین حسینی موکب مردمی جوانان در مناطق محروم بروجرد راه اندازی شد و غذای کرم را در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

اصالت پور اذعان داشت: همچنین به مناسبت اربعین حسینی تعداد 500 بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل ماکارونی، برنج، خرما، روغن مایع، سویا، رب گوجه فرنگی و تن ماهی است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین با راه اندازی کاروان اربعین خدمات  گوناگون در محله ها و روستاهای محروم شهرستان بروجرد ارائه شده است.

 

 اصالت پور با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون این کانون فرهنگی در کنار مردم بوده است، افزود: تولید و توزیع ماسک، توزیع بسته های غذایی و معیشتی، ضدعفونی اماکن عمومی و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد و موکب جوانان بروجرد بوده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل اظهار کرد: خدمات این کانون فرهنگی هنری در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا، با مشارکت و حمایت خیرین و افراد توانمند تا شکست قطعی بیماری کرونا ادامه دارد.

کد خبر 982012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha