جشنواره فرهنگی هنری کودک و نوجوان در کردستان  برگزار می‌شود

علی خداویسی گفت: جشنواره فرهنگی هنری کودک و نوجوان با هدف حمایت از کالای ایرانی در استان برگزار می‌شود.

علی خداویسی دبیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری کودک و نوجوان حمایت از کالای ایرانی در استان کردستان خبر داد و افزود: این جشنواره با همکاری دستگاههای مختلف استان اجرا می‌شود.

 

وی به دستگاههای همکار در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: دبیرخانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق  کالا و ارز استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صداوسیمای مرکز استان، جهاد دانشگاهی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری استان و شهرداری سنندج در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از قاچاق کالا همکاری و مشارکت دارند.

 

وی قالب‌های برگزاری این جشنواره را نقاشی، داستان و شعر دانست و عنوان کرد: اسباب‌بازی ایرانی، صنایع‌دستی ایرانی، کودکان خلاق ایران در آینده، پوشاک ایرانی، صنعت و کارخانه ایرانی و ایران در آینده از موضوعات جشنواره فرهنگی هنری کودک و جوان حمایت از کالای ایرانی در کردستان است.

 

دبیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان خاطرنشان کرد: تکنیک‌های نقاشی در این جشنواره آزاد است و سنین ۷ تا ۱۷ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

خداویسی مهلت ارسال آثار را ۳۰ آبان‌ماه امسال دانست و اضافه کرد: از برندگان این جشنواره با اهدای جوایزی ارزنده تقدیر خواهد شد.

 

شرکت‌کنندگان می‌توانند با گوشی‌های همراه از آثار خود عکس بگیرند و از طریق پیام‌رسان‌های سروش، گپ، ایتا، بله و ... به شماره ۰۹۹۳۱۳۰۲۲۵۸ ارسال نمایند.

کد خبر 982016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha