حمایت از بخش تحقیقات افزایش یابد

مهاجر به ضرورت حمایت از بخش تحقیقاتی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مختار مهاجر» عصر امروز(یکشنبه 20 مهر) در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان گلستان اظهار کرد: اگر تحقیقات را نادیده بگیریم کشاورزی استان در یک دوره سه ساله 60 درصد از تولیدات خود را از دست می دهد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان  ادامه داد: باید حمایت ویژه ای را در بخش تحقیقات داشته باشیم و از ظرفیت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان استفاده کنیم.

 

مهاجر بیان کرد: باید ظرفیت های خود را در حوزه تحقیقات افزایش دهیم و بتوانیم شرکت های دانش بنیان را با محققان بخش کشاورزی مرتبط کنیم و این مهم اثربخشی فعالیت های بخش کشاورزی را در توسعه تحقیقات دوچندان می کند.

 

وی افزود: حمایت و پشتیبانی اعتباری از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از دیگر موضوعاتی است که باید به آن اهتمام شود و اعتقاد داریم که از محل مالیات باید به تقویت این حوزه اقدام شود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ابراز داشت: جایگزینی باقلا به جای سویا یکی از پروژه های جدیدی که امسال آغاز شده و باید آن را به صورت یک پروژه ملی در نظر بگیریم و باید اعتبارات لازم برای این پروژه در نظر گرفته شود.

 

مهاجر گفت: با توجه به تحریم هایی که در کشور وجود دارد باید بتوانیم از باقلای کم تانن در جیره غذایی مرغ استفاده کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 982037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha