بررسی کارشناسانه برای الحاق سه روستا به شهر شیراز

موسوی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز پس از بررسی جوانب و تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و شهرسازی، نظر کارشناسی خود را در مورد الحاق سه روستا به شهر شیراز اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 20 مهر) در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک روز «حافظ» گفت: «حافظ شیرازی» یک داشته ارزشمند و حافظه تاریخ و ملت ما به شمار می رود و استاد «شجریان» به شایستگی شعر حافظ را در ذهن و ضمیر مردم ایران گستراند و سوگ وی با روز بزرگداشت حافظ همزمان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به الحاق شهر «صدرا» و چند روستا به شهر شیراز افزود: در شورای اسلامی شهر شیراز، بحثی درباره الحاق شهر «صدرا» به شیراز نشده است و الحاق روستاهای «سلطان آباد»، «گردخودن» و «اقبال آباد» به شهر شیراز نیز در کمیسیون‌های شورا مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: الحاق سه روستا به دلیل اهمیت موضوع به کمیسیون شهرسازی و معماری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز ارجاع شده است.

موسوی تصریح کرد: پس از بررسی جوانب و تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و شهرسازی، شورای اسلامی شهر شیراز نظر کارشناسی خود را در مورد الحاق این سه روستا به شهر شیراز اعلام خواهد کرد.

کد خبر 982070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha