لزوم برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم شهید نظری در اندیمشک

سردار حسین‌نژاد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا، باید هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری مراسم شهید نظری همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار حسن حسین‌نژاد» امروز (یکشنبه ۲۰ مهر) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسمات بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه قدس، پیکر مطهر تعدادی از شهدای گرانقدر که در سال ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب به عنوان مفقودالجسد به جا مانده بودند، تفحص شدند و به کشور انتقال یافتند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی هفت حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه شهید مهدی نظری یکی از این شهدای تفحص شده است افزود: شهید نظری منصوب به شهرستان ولایتمدار اندیمشک و ایل بزرگ بختیاری است که خوشبختانه بعد از چهار سال، پیکر وی به آغوش ملت ایران بازگشت.

 

وی اذعان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که برای این شهدا صورت گرفته است، مقرر شده که فردا طواف آنها در مرقد امام رضا (ع) انجام شود تا پس از آن به شهرهای خود منتقل شوند.

 

سردار حسین‌نژاد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا، باید هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری مراسم شهید نظری همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

 

«پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک نیز عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها و ادارات باید با انجام اقدامات مختلف همکاری کنند تا مراسم تشییع شهید نظری با شکوه و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

 

«شهریار خسروی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری مراسم شهید مهدی نظری، وصیت‌نامه این شهید والامقام را قرائت کرد.

 

در ادامه این نشست جمعی از مسئولان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

کد خبر 982072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha