امروز فعالیت های فرهنگی کانون‌های مساجد جهاد بزرگ است

سقاء گفت: ورود کارآمد و مداوم همراه با مدیریت راهبردی و مطالعاتی و سرمشق قرار دادن سند تحول راهبردی کانون های مساجد با محوریت پیوند مسجد با خانواده در محلات یک امر حیاتی و جهاد بزرگ محسوب می شود.

«نادر سقاء» در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: امروز یکی از اولویت های ضروری در کشور پرداختن به مباحث فرهنگی، آموزشی و اجتماعی است که بهترین مکان برای توسعه و ترویج آن کانون های مساجد و بچه های مسجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ورود به عرصه فرهنگ و هنر و فعالیت در آن به دلیل شرایط حاضر و پیچیده شرایط زندگی و اقتصادی و گستردگی اهمیت فرهنگ وظیفه فعالان کانون های مساجد را سنگین و سرنوشت ساز کرده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ورود کارآمد و مداوم همراه با مدیریت راهبردی و مطالعاتی و سرمشق قرار دادن سند تحول راهبردی کانون های مساجد با محوریت پیوند مسجد با خانواده در محلات یک امر حیاتی و جهاد بزرگ محسوب می شود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: جهاد فرهنگی بارهای از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید و اهمیت قرار گرفته و باید با توجه به این فرمایشات برنامه ریزی های راهبردی در این خصوص تبیین و اجرایی شود.

 

وی افزود: فعالیت در فضای مجازی مجازی و حضور مناسب در سامانه بچه های مسجد و طرح «ایران قوی» فهما و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مساجد و زیباسازی برای حضور اقشار مختلف به ویژه خواهران برای فعالیت های فرهنگی و هنری و کارآفرینی فرهنگ و اقتصاد و آموزش های از راه دور به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا از مهمترین فعالیت های می تواند باشد که فعالان کانون های مساجد باید به آن توجه کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان نیز از دیگر فعالیت های می تواند باشد که مدیران کانون ها باید به این مسئله توجه داشته باشند.

کد خبر 982167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha