پرداخت تسهیلات روستایی عشایری بیش از هزار طرح  ایجاد کرد

معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: با پرداخت تسهیلات روستایی عشایری، هزارو ۹۳ طرح در این شهرستان ایجاد شد.

«سید وحید میرزامحمدزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات روستایی عشایری، هزارو 93 طرح در این شهرستان ایجاد شد که بیشترین این طرح ها در زمینه دامداری بوده است.

 

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شیروان بیان کرد: پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، امسال برای هزار و ۷۱۳ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال کرده است.

 

میرزامحمدزاده، تسهیلات پرداخت شده را با کارمزدهای صفر، چهار و ۶ درصد و با بازپرداخت پنج ساله عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط خوب تسهیلات پرداختی و کارمزد پایین آن، استقبال مردم این شهرستان از این بخش بسیار مطلوب بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شیروان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و اشتغال زایی از محل این منابع، رتبه نخست خراسان شمالی را کسب کرده است.

 

وی تصریح کرد: برنامه اشتغال روستایی طرحی است که دولت دوازدهم برای رونق بازار کار و کاهش نرخ بیکاری در شهرهای کوچک و روستاها عملیاتی کرده است، ایجاد اشتغال پایدار، تکیه بر الگوی اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به خارج در اولویت این برنامه قرار دارد.

 

معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان بیان کرد: نظارت بر این طرح‌ها چند لایه است به این صورت که در یک لایه، نظارت بر وام گیرندگان است.

 

میرزامحمدزاده اظهار داشت: در لایه دیگر، نظارت بر بانک‌ها برای پرداخت به موقع و درست تسهیلات است و کمیته نظارت استانی هم در این بخش فعال است تا به کمک اطلاعاتی که در اختیار مسئولان قرار دارد، اقدامات قانونی انجام شود.

 

 

 

کد خبر 982171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha