حرکت کاروان خودرویی «حرم تا حرم» در روز شهادت امام رضا(ع) در جهرم

حجت الاسلام دهقانی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، کاروان خودرویی «حرم تا حرم» با اجرای برنامه های عزاداری در جهرم به حرکت در می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «فتح الله دهقانی»، امروز (دوشنبه ۲۱ مهر) در جلسه هماهنگی کاروان عزاداری روز شهادت امام رضا (ع)، گفت: چند سالی در جهرم پیاده روی حرم تا حرم (از امامزاده حسین تا امامزاده فضل بن موسی) داشتیم که امسال بنا به شرایط کرونا، به جای کاروان پیاده‌ر‌وی، حرکت خودرویی را در برنامه داریم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: این برنامه با مجوز ستاد شهرستانی کرونا به صورت کاروان عزاداری سواره در روز شهادت امام رضا (ع) در جهرم برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: سبک زندگی به دلایل ویروس کرونا متفاوت شده و این نوع عزاداری هم سبکی متفاوت و جدید است که بتوانیم در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مجموعه بهداشت و درمان شهرمان کمک کنیم. 

 

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به زمان برگزاری این برنامه، عنوان کرد: کاروان خودرویی در روز ۲۸ صفر، ساعت ۱۵  از محل امامزاده حسین (ع) به حرکت در می آید.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با اشاره به اینکه امسال هم موکب ها در مسیر مستقر بوده و توزیع پذیرایی باید بسته بندی شده باشد، تصریح کرد: اعضای موکب با ماسک و دستکش فعالیت خواهد داشت ‌و توزیع چای و شربت نداریم.

کد خبر 982185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha