برگزاری ویژه برنامه آخر صفر در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری ویژه برنامه عزاداری و سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه سوگواری و عزاداری روزهای پایانی ماه صفر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» گفت: این برنامه به همت بچه های مسجد به مدت چهار شب برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: برنامه سوگواری ایام پایانی ماه صفر مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام «حمید نجفیان» و مرثیه خوانی «فرشید میرزایی» همراه است.

 

وی به زمان برگزاری این ویژه برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه سوگواری و عزاداری از روز سه شنبه ۲۲ مهر تا روز جمعه ۲۵ مهر همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

حضوری با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این برنامه، از عموم اعضای این کانون برای شرکت در ویژه برنامه سوگواری و عزاداری روزهای پایانی ماه صفر دعوت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری در 2 ماه محرم و صفر اقدام به برگزاری برنامه های عزاداری و سوگواری سیدالشهدا (ع) کرده است، خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه ها که ویژه اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» بوده است برنامه «ناله های فراق» بود که با همکاری هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مسجد «الزهرا (س)» جهرم، ترویج سیره و روش امام حسین (ع) و خاندان مطهرش را از جمله اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد و گفت: در این برنامه حجت الاسلام «محمدامین فتاحی» از اساتید حوزه علمیه شهرستان جهرم به سخنرانی پرداخت و «فرشید میرزایی» از ذاکران اهلبیت (ع) نیز نوحه خوانی و مرثیه سرایی کرد.

کد خبر 982207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha