واکسن آنفلوآنزا برای ۴۶۰ نفر در شهرستان دهلران تزریق شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: تا کنون ۸۸۰واکسن آنفلوانزا به شهرستان دهلران اختصاص یافته که از این تعداد ۴۶۴واکسن به افراد آسیب پذیر و در معرض خطر تزریق شده است.

 «غلامرضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: این میزان واکسن تزریق شده برای زنان باردار پرخطر، پرسنل خط مقدم سلامت، بیماران دیالیزی و بیماران پیوند تزریق شده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: مابقی این میزان واکسن نیز برای کسانی که بیماری زمینه ای پیشرفته مثل دیابت و سایر گروه هدف تزریق خواهد شد.

 

منصوری عنوان کرد: گروه های هدف بعدی از جمله سالمندان و سایر افراد در صورت اختصاص بیشتر واکسن برای تزریق اختصاص خواهد یافت.

 

 وی بیان داشت: تزریق واکسن با نظر پزشکان صورت می‌گیرد و برای جلوگیری از تجمع و رعایت فاصله اجتماعی در مراکز درمانی، طبق برنامه‌ریزی با افراد و گروه ها مدنظر تماس گرفته خواهد شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: انتظار داریم که شهروندان  از تردد غیر ضروری به مراکز درمانی خودداری کنند تا همکاران بهداشتی ما  بتوانند به درستی کار خود را در بحث تزریق واکسن انجام دهند.

کد خبر 982223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha