شهروندانی که در محدوده شبکه گاز شهری نیستند در سامانه تجارت آسان ثبت نام کنند

دلبری با اشاره به ضرورت ثبت نام شهروندانی که در محدوده شبکه گاز شهری نیستند گفت: میزان سهمیه ارائه نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع براساس ثبت نام در سامانه تجارت آسان پرداخت می شود.

« مجتبی دلبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان استان البرز در خصوص اعلام خبر ثبت نام در سامانه تجارت آسان گفت: ارائه سهمیه نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع براساس ثبت نام در سامانه تجارت آسان پرداخت می شود. 

 

مدیر شرکت ملی فرآورده های نفتی استان البرز افزود: در تمام کشور از شهریورماه امسال ثبت نام اینترنتی در سامانه تجارت آسان، جهت دریافت نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: تمامی شهروندانی که فاقد گاز شهری هستند و در محدوده شبکه گاز شهری قرار ندارند در این سامانه ثبت نام و با اعلام  شماره کارت بانکی، به این شهروندان موجودی سهمیه پرداخت و شارژ می شود که هم فاکتور و هم سهمیه در آن مشخص است.


دلبری با اشاره به اینکه هدف اصلی مشخص شدن مصرف کننده واقعی و میزان نیاز معین شهروندان است بیان کرد: شهروندان با شماره تلفن گویای ۲۴ساعته ۰۹۶۲۷ وزارت نفت همچنین شماره تلفن روابط عمومی ۳۲۵۴۲۵۱۷ و شماره بازرسی و شکایات شرکت نفتی در منطقه البرز ۳۲۵۴۲۵۳۱ می توانند مشکلات و مسائل خود را در این رابطه مطرح کنند. 

 

وی اظهار کرد: شهروندان با اطلاع رسانی دقیق با شماره تلفن های ذکر شده سازمان را از شکایات خود مطلع تا در حضور خود مردم رفع و رجوع شود.

 

دلبری عنوان کرد: چنانچه شهروندان با قیمت غیر واقعی خریداری می کنند با  تعزیزات حکومتی شکایات خود را اطلاع رسانی کنند. 

 

مدیر شرکت ملی فرآورده های نفتی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۰ هزار مصرف کننده فاقد گاز شهری در سطح استان البرز داریم که با ۴ تا سیلند ۱۱ کیلویی ۴۴کیلو در ماه ۴۴۰ تن گاز مایع نیاز است، ولی طی ماه گذشته شرکت نفت  ۱۲۰۰ تن گاز مایع توزیع شده است؛ چیزی که توزیع می شود ۴ تا ۵ برابر نیاز واقعی استان است.

کد خبر 982258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha