تداوم کمک مومنانه برای محرومیت زدایی در شرق شیراز با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

خسروانی گفت: : بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط بسیجیان شرق شیراز در تداوم کمک های مومنانه در ۲۳ مهر در مناطق محروم شرق شیراز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (دوشنبه 21 مهر) در حاشیه بازدید از طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شرق شیراز گفت: بیش از 20 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از 80 میلیارد ریال توسط بسیجیان شرق شیراز در تداوم کمک های مومنانه در 23 مهر در مناطق محروم شرق شیراز توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه «احمد بن موسی (ع)» شیراز افزود: کمک های مومنانه در شرایط اقتصادی جامعه و فشاری که بر آحاد جامعه وارد می شود با حضور دائمی بسیج و سپاه در کنار مردم و مستضعفین و با حفظ و کرامت آنها تداوم دارد.

وی اضافه کرد: بسیج در ادامه این کمک ها، بسته های معیشتی را در اختیار افراد از قبل شناسایی شده خواهد گذاشت و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بسیج و سپاه همواره در حوزه های مختلف در کنار مردم بوده است.

خسروانی اعلام کرد: چهار هزار و 500 بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به مبلغ 450 میلیون تومان میان دانش آموزان شرق شیراز و 2 هزار دست البسه و کفش نیز به ارزش 300 میلیون تومان در تداوم این رزمایش توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع 11 هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد تومان، توزیع 80 سری جهیزیه هر یک به ارزش 30 میلیون تومان و توزیع 30 دستگاه موبایل و ... از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده در این منطقه محروم است.

خسروانی از برگزاری مراسم رسمی توزیع این کمک ها با حضور مسئولان استانی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه 23 مهر این حرم مطهر میزبان جهادگران بسیجی است و از خیران مشارکت کننده نیز تقدیر خواهد شد.

کد خبر 982265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha