توزیع ۱۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند چهارمحال و بختیاری

تعداد ۱۵۰۰ بسته گوشت قربانی با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (دوشنبه ۲۱ مهر) در آیین توزیع ۱۵۰۰ بسته گوشت قربانی که در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد برگزار شد، گفت: تعداد ۱۵۰۰ بسته گوشت قربانی با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون چهار مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

 

وی ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری در شهر و روستاها پس از تحویل بسته های گوشت متبرک قربانی با همدلی این بسته های نذری را بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می کنند.

 

مظاهری گفت: توزیع ۱۵۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

 

مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این مرحله ۱۵۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی توزیع می شود، افزود: در این مرحله نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم به بسته های گوشت متبرک قربانی اضافه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسته های گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۵۷ نقطه استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

کد خبر 982278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha