اهدای ۲۰ گوشی تلفن همراه و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند‌ جهت آموزش در فضای مجازی

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: به همت خیرین نیک اندیش و با تلاش‌های واحد انجمن اولیا و مربیان بیش از ۲۰ گوشی و تبلت و همچنین ۱۰ تلویزیون به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، روح الله فراهانی سر پرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: خواستار این هستیم که  شهرداری  نسبت به معرفی انبوه سازان اقدام نمایند. تا تعهدات قانونی ماده ۱۸ قانون شورا های آموزش و پرورش را پیگیری نماییم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از ادارات خدمات رسان می خواهیم تا نسبت به تعیین میزان الگوی مصرف اقدام نمایند.


فراهانی افزود: با توجه به این که مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند ولی آموزش در شهرستان قرچک به هیچ وجه تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی شاد در حال انجام است و مدیران و معاونین مدارس از طریق فضای مجازی آموزش معلمان را رصد می کنند تا به نحو احسن و شایسته آموزش صورت گیرد.


وی تصریح کرد: به همت خیرین نیک اندیش که همیشه و در همه حال یار و یاور آموزش و پرورش بودند و با تلاش‌های واحد انجمن اولیا و مربیان بیش از ۲۰ گوشی و تبلت و همچنین ۱۰ تلویزیون به خانواده‌های نیازمند اهداء شد تا دانش‌آموزان این خانواده‌ها از طریق فضای مجازی شاد و تلویزیون از آموزش بهره مند شوند.


سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی در منطقه و در بعضی از نقاط شهرستان نیاز به فضای آموزشی داریم، از همه خیرین مدرسه ساز میخواهی تا مانند گذشته آموزش و پرورش شهرستان قرچک را در ساخت مدارس یاری نمایند .


فراهانی در پایان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که به وجود آمده جمعیت تهران به سمت شهرستان های استان تهران به خصوص شهرستان قرچک سرریز شده است که شهرستان را با تراکم بالای دانش آموزی مواجه کرده است.

کد خبر 982362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha