راه اندازی «سینما محله» در کانون «آیت الله آیت اللهی» جهرم

طرح «سینما محله» با پخش فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» در کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخرالدین آیت اللهی» جهرم به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عضو کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخر الدین آیت اللهی»، مسجد «مصلی»، شهرستان جهرم، طرح «سینما محله» با استقبال خوب اعضای نوجوان این کانون به اجرا در آمد.

 

این طرح همزمان با تفحص و بازگشت پیکر مطهر، هفت شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) که اخیرا در خان طومان شناسایی شده اند، به اجرا در آمده و هدف از اجرای آن نیز علاوه بر تقویت روحیه جهاد و شهادت، الگوگیری از سیره و روش شهیدان و فرهنگ سازی ترویج زندگی آنها در امورات نسل جوان و اعضای کانون فرهنگی و هنری بوده است.

 

در طرح «سینما محله»، فیلم سینمایی «تنگه ابو قریب» به نمایش در آمد؛ این به نویسندگی و کارگردانی «بهرام توکلی» و تهیه‌کنندگی «سعید ملکان»، محصول سازمان هنری «اوج» در سال ۱۳۹۶ است.

 

این فیلم که بر اساس واقعیت است، روایتی از دفاع گردان «عمار یاسر»، از لشکر «۲۷ محمد رسول الله (ص)» در برابر لشکرکشی رژیم بعث برای عبور از تنگه استراتژیک «ابوقُرَیب» دهلران و حمله به «فکه» و «شرهانی» در روزهای پایانی جنگ است.

 

در راستای این عملیات حزب بعث، عراقی‌ ها باید از سد یک پایگاه که شکل تنگه است عبور کنند که با مقاومت شدید نیروهای ایرانی روبه‌رو می‌شوند.

 

در اجرای برنامه «سینما محله» رعایت فاصله فیزیکی به خوبی انجام شد و رعایت استفاده از ماسک نیز توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخر الدین آیت اللهی» مورد تاکید قرار گرفت.

 

پایگاه مقاومت بسیج «حدید» از حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» شهرستان جهرم در راه اندازی «سینما محله»، همکاری لازم را با اعضای این کانون فرهنگی و هنری داشتند.

کد خبر 982452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha