​سیل گلستان تجسم وحدت عینی شیعه و سنی بود

آخوند میرزاعلی گفت: حادثه سیل سال ۹۸ گلستان تجسم وحدت عینی بین شیعه و سنی بود.

آخوند «عبدالحی میرزاعلی»  در حاشیه جشن پایان بازسازی مناطق مسکونی خسارت دیده از سیل گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جا دارد از مقام معظم رهبری که برای مردم اهل سنت سنگ تمام گذاشتند تقدیر و قدردانی کنم، با وقوع سیل تمامی مسئولان اعم از رئیس جمهور، سپاه، بسیج، ارتش و غیره برای کمک رسانی به مردم سیل زده از هیچ کمکی دریغ نکردند.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا ادامه داد: حادثه سیل گلستان تجسم وحدت عینی بین شیعه و سنی بود و در این حادثه شیعه یا سنی بودن ملاک نبود بلکه ملاک انسانیت، مؤمن بودن و تقوا بود لذا از نقاط مختلف ایران برای کمک به سیل زدگان پای کار آمدند.

 

وی تصریح کرد: در حادثه سیل گلستان سرهنگ هایی را دیدم که برای کمک به مردم سیل زده گلستان به ویژه مردم خسارت دیده آق قلا کمک کردند و در ادامه نیز برای بازسازی و تعمیر واحدهای خسارت دیده بنیاد مسکن و دیگر دستگاه های اجرایی پای کار آمدند.

 

آخوند میرزاعلی یادآور شد: خوشبختانه امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور واحدهای مسکونی احداثی و تعمیری مناطق سیل زده کشور از جمله گلستان به بهره برداری رسید.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا تصریح کرد: از مسئولان ذی ربط عاجزانه درخواست می کنم عملیات اجرایی لایروبی رودخانه گرگانرود و کانال های انحرافی آن را به سرانجام برسانند.

 

وی متذکر شد: امیدوارم با مدیریت بیشتر مسئولان و مشورت از ساکنان این مناطق در حوادث طبیعی دیگر، شاهد چنین خسارت گسترده ای نباشیم.

 

کد خبر 982475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha