آغاز به کار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در آبادان با اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد ریال

شمخانی از آغاز عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های آبادان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال طی تفاهم‌نامه فی مابین منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خبر داد.

«موعود شمخانی» امروز (دوشنبه 21 مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در منطقه آزاد اروند، از آغاز عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های آبادان از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح در گام اول برای رفع مشکل زیربنایی خیابان‌های آبادان در چند منطقه بر اساس تفاهمنامه همکاری 20 هزار میلیاردی بین سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

 

معاون فنی، عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این راستا عملیات احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند در مناطق کوی ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و امیرآباد آبادان با اعتبار اولیه یک‌هزار و 700 میلیارد ریال به عنوان نقطه شروع عملیات اجرایی در این تفاهم‌نامه انتخاب شده است.

 

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه 20 هزار میلیارد ریالی با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب، احداث پل‌های شهرهای آبادان و خرمشهر، احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری همچنین ساحل‌سازی کارون منعقد شده و از امروز این قرارگاه کار خود را در آبادان آغاز کرد.

 

شمخانی یاد آور شد: این قرارگاه ۲۰۰ میلیارد ریال نیز علاوه بر تفاهم‌نامه مذکور برای لکه‌گیری آسفالت سطوح شهری در نظر گرفته که امیدواریم قرارگاه خاتم‌الانبیا برای آبادانی منطقه، حتی خارج از چارچوب این تفاهم‌نامه گام‌های بلند و اساسی بردارد.

 

کد خبر 982520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha