برگزاری کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال درسی در مسجد «سادات اخوی»  / استمرار کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر

حجت‌الاسلام وحیدی گلپایگانی گفت: پایگاه بسیج مسجد سادات اخوی به دلیل برگزاری کلاس‌های برخی از مدارس به صورت مجازی، کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال را برای درس‌های ریاضی، علوم و زبان‌های انگلیسی و عربی برگزار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد صادق وحیدی گلپایگانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد در مقابله با هر بحران و مشکلی، میدان دار هستند و این موضوع را در زمان جنگ تحمیلی و حمایت از سیل زدگان و زلزله زدگان نشان دادند، اظهار کرد: این خانه های خدا در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز بسیار موفق هستند و در ضد عفونی کردن شهرها و روستاها و تامین سلامتی مردم، شبانه روزی فعالیت دارند.

 

امام جماعت مسجد سادات اخوی (واقع در تهران، خیابان ایران) افزود: اهالی این مسجد با تهیه تانکر، مواضد عفونی کننده را با رعایت استانداردهای لازم در اختیار نمازگزاران و نیازمندان قرار می دهند.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد سادات اخوی همچنین همسو با کمک مومنانه که از توصیه های مقام معظم رهبری است در چند نوبت بسته های ارزاق و فیش نان در اختیار نیازمندان قرار دادند روندی که در دهه آخر ماه صفر نیز در حال انجام است.

 

زمانی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد سادات اخوی همچنین به دلیل تعطیل شدن برخی از مدارس و  برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، با همکاری دبیران بسیجی و دانش آموزان نخبه، کلاس های آموزشی و رفع اشکال را برای درس های ریاضی، علوم و زبان های عربی و انگلیسی برگزار می کند.

 

وی اظهار کرد: این کلاس ها در بدو امر برای دانش آموزان پسر پایه های چهارم تا دهم انجام می گیرد و در صورت موفقیت در برگزاری این کلاس ها و رضایت دانش آموزان و خانواده های شان، در مرحله بعدی برای دانش آموزان دختر توسط پایگاه بسیج خواهران مسجد سادات اخوی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد سادات اخوی خاطرنشان کرد: علاقمندان به استفاده از کلاس های آموزشی و رفع اشکال پایگاه بسیج شهید جوان تاش، می توانند تا 25 مهرماه ثبت نام کنند و کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از نهم آبان ماه در محل این مسجد برگزار می شود.

کد خبر 982580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha